meginnntitt...

2011.03.23. 22:16

na a mai nap aztán igazán versenyképes a tóóóbbihez képest... (mondatot sosem kezdünk kisbetűvel de én ezt is megtettem úgyhogy MUHAHAHA belenevetek a magyar helyesírási szabályok vérben-úszó szemébeee. Na ez is megvolt úgyhogy mivel úgyis olyan nagyon vicces vagyok térjünk inkább vissza->) úgyértem ennyi erővel akár vérzőő nyakkal is feküdhettem volna a padlón... kábé annyi hasznom volt... najó bepakoltam a mosogatógépbe ez felér egy 10másodperces jócselekedettel ami egyenlő lehet egy átkísérem a nénit az úttestennel vagy h adtam pár-száz forintot egy hajléktalannak. Így mostmár tuti a mennybe jutok - jessz :P. De utálom az ilyen napokat! (mert) Minden egyes perc amit kaptunk,(hatásszünet,)-- ajándék! És én szeretem az ajéndékokat. Főleg az ilyesfajta ajándékokat. Mindenki akit láttok megkapta és mindenki maga dönti el miként használja fel! Hát én a lehető legjobban szeretném de abban nincs benne az itthon sorvadás. Úgyhogy ha ti is ilyen nyomorultak vagytok mint én, és nem vagytok rákötve vastüdőre akkor húzzatok kifelé abból a szagotokkal beaknázott szobából (lányok esetében illattal természetesen - hisz a lányok még csak nem is pukiznak ugye - ez tudományos tény:) )és csináljatok valamit... akármit... véssétek bele egy korhadó fának a törzsébe mennyire is szeretitek őt (azt a valakit akit a legeslegjobban :) ) ezzel is megmutatva azt, vagy csak sétáljatok egyet és szívjatok egy kis friss levegőt jót tesz a kis agyatoknak is ;) jóóóóóóó éjjel nem kell kimenni hátha összetalálkoztok Hasfelmetsző dédunokájával de azért lásson titeket a napocska is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://liftmeup.blog.hu/api/trackback/id/tr492766539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása